Noul Fashion Days: imbunatatiri, dezavantaje si sugestii

Noul Fashion Days: imbunatatiri, dezavantaje si sugestii

De doua-trei zile cei de la Fashion Days si-au schimbat interfata site-ului sustinand ca aceasta va fi mai buna, rapida, simplista si aerisita iar comandarea produselor se va face mult mai usor. Fiind o fana inraita a acestui site online si avand ocazia sa vorbesc cu Alexandra Dumitrescu (Marketing Manager Fashion Days) la intalnirea lunara 2Parale, nu pot sa nu vin cu cateva sugestii si pareri referitor la imbunatatitul magazin online.

M-am gandit sa incep cu punctele slabe pentru ca sfarsitul articolului sa nu lase totusi un gust amar 🙂

– In primul rand, lipsa pozelor pentru campaniile urmatoare este al naibi de enervanta pe mine, ca si afiliat ma ajutau mult. O poza face cat o mie de cuvinte, plus ca sare mai repede in evidenta decat un text;

Urmatoarele campanii

– Nu am inteles de ce cateva campanii sunt prezente in partea de carusel si restul sub acesta… Pe mine m-a cam zapacit de cap si nu e chiar ok sa stau sa pierd (chiar si cateva secunde) sa caut campania ca sa pot sa cumpar;

– Se pare ca, cel putin pana acum, vor fi anuntate doar campaniile pentru urmatoarele 2 zile;

– Atentionarile “cantitate limitata” cat si “stoc epuizat” nu mai sar atat de bine in evidenta, avand aceeasi culoare de design. Cine stie insa ca produsele “out of stoc” sunt plasate ultimele in pagina, are sanse mai mari sa cumpere un produs a carui cantitate este limitata;

Cantiate limitata

Stoc epuizat

– Descrierile despre brand au disparut total. Personal, le consideram ajutatoare;

– Un lucru nou pe care l-am aflat si care mi-a displacut a fost ceea ce se poate vedea si mai jos: nu se poate finaliza o comanda cu produse din campanii diferite din zile diferite sau chiar din aceeasi zi, motivatia fiind data de evitarea intarzierii comenzii prea mult. Serios? Dar ce te faci atunci cand clientul nu mai doreste sa comande pentru ca nu mai beneficiaza de transport gratuit atingand pragul de 300 Ron (in cazul in care nu plateste cu cardul)? Chiar daca cei de la Fashion Days considera acest aspect lipsit de importanta si ca “oricum o sa cumpere pentru ca noi suntem cine suntem”, eu, ca afiliat sunt profund deceptionata;

Poza cu cosul de cumparaturi

– N-am observat sa fi atentionat printr-un mesaj vizibil “Daca mai comandati de inca……. veti beneficia de transport gratuit”;

Imbunatatirile din prisma unui cumparator:

– Sistemul de finalizare a comenzii se vede clar ca este imbunatatit, incepand de la selectarea marimii care este usor de vizualizat, adaugarea si instintarea produsului adaugat si pana la vizualizarea pozele care se incarca cu o viteza mult mai mare decat inainte;

– Poti vizualiza produsele comandate fara a mai fi nevoie sa iesi din pagina pe care o navighezi. Odata ce ai apasat butonul “Cosul meu” ti se va afisa “glisandu-se” un panou in partea de sus cu produsele comandate, poza lor, cantitatea comandata si subtotalul, precum si doua butoane foarte importante si anume “Continua cumparaturile”(Continue Shopping) cat si “Finalizeaza comanda” (Checkout) foarte bine diferentiate prin culori;

Finalizare comanda

– Pasii pentru finalizarea comenzii sunt in numar de 3, indeajuns cat sa nu te plictiseasca iar la final te anunta din nou ce ai comandat tocmai din ideea de fi in plus/minus produse . Foarte bine gandita aceasta parte de finalizare a comenzii pentru ca stim cu totii ca nu se pot acumula mai multe comenzi intr-una singura din aceeasi zi (nici daca sunt din aceeasi canpanie) iar in ceea ce priveste anularea acesteia, nu se poate anula doar un produs din trei care se afla in aceeasi comanda. Suna totala este clara, scoasa in evidenta cu bold si fara prea multe detalii nefolositoare (cu TVA, fara TVA, etc. – fiind instintat la fiecare produs ca include TVA);

– Dupa ce ai parcurs pagina de produse, poti reveni la partea de inceput prin simpla apasare a unui buton cu sageata aflat in partea dreapta jos;

– Brand-uri selectate pe tipuri de categorii (Femei, Barbati, etc);

– N-am observat pana in momentul de fata sectiuea de “Invitatii” sau poate nu era asa de evidentiata pe vechiul design, insa e un lucru interesant dar nu din punctul de vedere a unui afiliat care vrea sa atraga clienti prin link-urile de 2parale. As putea numi aceasta ca o incercare subtila de a “fugi” de afiliati;

– Imi plac genul de aplicatii care iti ofera doua poze ( probabil selectate in prealabil ) atunci cand trec cu mouse-ul peste produs.

Buton de Quick Buy

Si pentru ca nu ma pot abtine, am sa adaug cateva sugestii pentru partea de usability:

– Quick Buy-ul este popular si ar ajuta foarte multe in campaniile gen Crazy Sales care s-au desfasurat acum putin timp;

– Desi am inteles ca platforma site-ului nu suporta anumite modificari, consider in continuare ca in josul paginii ar trebuie sa fie prezente campaniile urmatoare cu actiuni de a afisa cateva poze orientative pt fiecare in parte;

Preview

– La fel cum am spus si in postul anterior, butoanele pentru reminder si de social media la campaniile viitoare ar creste cu siguranta numarul comenzilor si in acelasi timp si a comisioanelor.

0

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *