De ce sa promovezi Fashion Days prin 2Parale?

De ce sa promovezi Fashion Days prin 2Parale?

Promovarea lui consta in creearea rapida de articole despre campaniile care apar in fiecare zi dimineata. Spun rapida, pentru ca vei avea surpriza ca la 8.30 deja sa fie epuizate majoritatea articolelor aflate in promotie, pentru ca Fashion Days de fapt asta face: ofera campanii de reduceri pentru branduri foarte cunoscute ( sau mai putin, in unele cazuri ) avand chiar si 3-4 branduri promovate zilnic la preturi absolut deosebite. Campaniile dureaza maxim 4 zile dar, cum va spuneam, articolele bune se epuizeaza rapid in 30-40 minute in unele cazuri. Metodele de promovare si le poate face fiecare dupa bunul plac, fie prin articole, social media sau bannere pe blogul sau.

In ceea ce urmaza am sa va prezint punctele PRO si CONTRA din punctul meu de vedere si poate si cateva sugestii pentru viitor pe care eu, ca si publisher le-am luat in considerare.

PRO

– Spre deosebire de site-urile Stilago si Dailybrands care se doresc a fii o copie ieftina prin aducerea acelorasi branduri dar in cea mai mare parte doar cu “resturile” care raman, Fashion Days aduce intotdeauna ce este mai nou din diverse colectii si sale-uriImagine campanie Chanel

– Spre deosebire de Stilago care imi aduce cosmetice gen Clinique fara niciun fel de reducere si la acelasi pret care se gaseste in Sephora, Fashion Days imi aduce rar, ce-i drept, dar marci cum ar fi Chanel, PostQuam, Bsq Natural, Compagnie de Provence, Clarins etc la reduceri de cel putin 39%. Mi se pare penibil sa imi oferi ceva fara reducere cand te pretezi a fii un site online cu reduceri.

– Am cea mai mare gama de produse la fiecare brand in parte. Rare au fost cazurile in care am dat un singur scroll si mi s-a terminat pagina de vizonat

– Posibilitatea de a comanda telefonic este nula si datorita termenilor si conditiilor site-ul dar si a imposibilitatii platii cu cardul daca nu iti creezi si finalizezi tu comanda in site

– Nu exista multe detalii complicate legate de marimi (cm, cum sa te masori etc.) in care sa te pierzi, dar este disponibil un tabel cu marimile dintr-o anumita tara (probabil de unde provine brand-url respectiv), marimea universala – standard si cea din europa, compesate cu informatiile legate de dimensiunile modelului si marimea pe care acesta o poarta pentru acele dimensiuni

– Pozele de calitate superioara si in detaliu ( o raritate prin magazinele romanesti )

– Selectarea modelului pentru fiecare campanie in parte (cateodata si persoane cunoascute de pe la noi, fapt de demonstreaza respectul fata de clientii pe care acestia ii au)

– Pagina produsului si a campaniilor usor de navigat, reducerea clara de care dispune fiecare campanie, detalii despre expediere si returnare prezente la fiecare produs, butonul “cumpara acum” vizibil in contrast cu pagina si scurta descriere a brandului sunt doar cateva aspecte pentru care merita sa arunci un ochi pe Fashion Days

– Mesajul de confirmare nu contine doar numarul comenzii, denumirea produselor comandate si suma totala, ci si un rezumat al termenilor si conditiilor, un lucru bun de luat in calcul, si asta pentru ca romanul inca nu a invatat sa se uite la data de expirare a produselor alimentare, daramite atunci cand comanda online

– Anuntarea permanenta pe facebook si postarea catorva poze din campaniile de a doua zi

– O imbunatatire recenta: la trimiterea unui mail, in cazul meu de anulare a comenzii, am primit imediat un replay in care am fost anuntata ca voi fi contactata in cel mai scurt timp posibil

CONTRA

Ca sa ajunga in reteaua de afiliere 2parale, Fashion Days a trecut prin acel proces de crestere si perfectionare pe care orice companie il are. Fiind primul club privat de shopping din Romania care a pus la dispozitie creatii ale unor marci de renume (Guess by Marciano, Hugo Boss, Maiocci, Naf Naf, Liu Jo, John Galliano etc.) cu reduceri intre 20% si 70%, a avut fara doar si poate parte de plangeri, reclamatii sau produse returnate, unu dintre ei fiind si eu cand am primit o rochita cu eticheta mai ceva ca la produsele de 15 ron din piata, avand cusatura si imbinarea materialelor facute parca de un neprofesionit ca mine care nu a cusut in viata lui la masina de cusut. “Pentru ca sunt cetatean european si am drepturi” am returnat rochita in maxim 10 zile lucratoare iar banii au fost returnati intr-un timp f scurt.

Dupa ce mi-am dat seama ca si-au invatat lectia? Nu au mai promovat niciodata acea marca de imbracaminte iar cand m-am riscat sa comand din nou (desi produsele din campania respectiva intarziase ) am primit un mesajul “Va instiintam ca produsele din comanda xxxxxxxx, din data xx.xx.xxxx, prezentate in campania xxxxxx vor ajunge in depozitul nostru in intervalul xx-xx xxxxxxxxx si, dupa efecturarea receptiei si a controlului calitativ, acestea vor fi expediate catre dvs.”. Nu stiu daca acel control calitativ este intr-adevar facut sau pur si simplu am avut norocul de a cumpara si nimeri o bluza fara probleme, dar cert este ca eu am fost multumita de ce am primit ulterior.

Dupa parerea mea, Fashion Days inca mai are de muncit in ceea ce inseamna perfectionare, si asta pentru ca:

– In perioadele aglomerate (de sarbatori mai ales) campaniile de unde cumperi au o intarziere a produselor chiar si doua luni (cum a fost in cazul meu cu Naf Naf la inceputul lui 2012, comandat fiind facuta in noembrie 2011)

– Daca inainte anuntau la sfarsitul zilei ce campanii vor aparea a doua zi, azi esti informat doar dimineata ce brand-uri apar in ziua respectiva iar campaniile viitoare au cateodata un bug in afisarea lor pe zile (adica apare luni inainte de duminica desi azi sunt campaniile de sambata, de ex)

– Se intampla sa apara campanii de care nu stiai iar cele de care stiai sa fie amanate pana lunea viitoare. Nu consider acest aspect a fii neaparat un lucru negativ si pun pe seama reclamatiilor primite sau a dorintei de a nu induce clientul in eroare. Dar ce te faci cand sti ca este o shoppaholica a carui brand preferat apare maine si se invoieste de la servici 30 min numai ca sa fie la ora 8 fix in fata calculatorului sa comande produsele preferate?

– Lipsa pozei in mesajul de confirmare a comenzii ma seaca pe creier…

– Din pacate ora la care esti anuntat de campaniile din ziua respectiva poate sa varieze, ajungand la tine in mail chiar si la ora 11 cand stim cu totii ca la 9 deja putem sa ne uitam ce frumoase au fost bluzele pe care ni le doream

Cu ce imbunatatiri pot veni cei de la Fashion Days?

– La fiecare campanie care urmeaza, sa existe un buton sau text care sa ii permita clientului sa-si creeze o notita prin outlook/mail/etc pentru a-i reaminti intr-o anumita data a saptamanii/lunii de campania preferata ca este activa

– Afisarea butoanelor social media (share) pentru a distribui mai departe campania preferata de catre publisher

– In contul personal pe Fashion Dyas sa avem posibilitatea sa vedem produsele comandate, uneori, dupa 30 de zile nici nu mai stiu ce culoare are rochita comandata.

– Chiar daca in mail nu se pot insera pozele cu produsele comandate, ar fi frumos totusi sa adauge un link care va directiona intr-o pagina cu imaginea/imaginile a ceea ce am cumparat

– Cu totii avem brand-uri din ale caror colectii dorim sa cumparam in mod express. Pentru astfel de clienti m-am gandit ca ar fi ideal un buton de remider care sa le aminteasca chiar si dupa 8 luni ca respectiva campanie a revenit in Fashion Days. In aceeasi idee se pot se pot implementa alerte prin SMS catre telefonul clientului pentru a fi notificat de campania reaparuta (gateway)

Update pentru imbunatatiri:

– Pot sa creeze un preview a 3-4 produse pentru fiecare campanie in parte de a doua zi direct in site-ul lor fara a mai fi nevoie sa le posteze pe facebook

Leave a reply