De ce sa intre Sabon in sistemul de afiliere 2Parale?

De ce sa intre Sabon in sistemul de afiliere 2Parale?

Cred ca va intrebati cine este de fapt acest brand Sabon si de ce ar trebui sa intre dupa parerea mea in sistemul de afiliere 2Parale.

Asa cum am mentionat si in articolul anterior, 2Parale este cea mai mare retea de marketing afiliat din Romania, avand la activ peste 140 de magazine online din diverse categorii (fashion, copii, slabire etc). Ca si publish-er am avut mereu emotii sa aflu noii “elevi” pe care ii voi promova, bucuria fiind si mai mare cand aparea un brand cunoscut, indragit si testat de mine (comenzi). Cel mai bun exemplu pe care vi-l pot oferi este Carespot care a reusit sa treaca peste granita “disponibil doar in saloanele de lux” oferind sampoane, tratamente etc ale unor brand-uri cunoscute la preturi foarte bune.

Ca doresc ca Sabon sa intre in sistemul de afiliere 2parale, v-ati prins deja, singura intrebare fiind de ce? La prima vedere nu prea veti diferentia Sabon de L’occitane, The body shop sau Yves Rocher si mai ales daca sunteti barbat.

Ca si fata am avut mereu complexe si am incercat sa imi ofer produse de calitate doar acolo unde este nevoie pentru a ascunde sau elimina acele defecte vizibile, folosid brand-uri disponibile in magazine gen Sephora, Douglas, Marionnaud etc.

Prin fata magazinului Sabon am trecut mereu in drumul meu spre cumparaturi. Nu o data mi-am zis ca n-are rost sa intru, lipsindu-mi interesul dat si de faptul ca nu vedeam pe nimeni iesind sau intrand in magazin. Dar totusi, nu puteam sa nu simt mirosurile extraordinare, localul micut si cochet si designul vintage pe care il ador, asa ca am mi-am facut curaj doar ca sa arunc un ochi. Si doar atat a aramas, si nu datorita preturilor piperate pentru marea majoritate a bugetelor din Romania, ci pentru ca mi-a fost prea lene sa incep sa testez ceva nou cand aveam deja ceea ce imi trebuia. Abonata fiind la site-urile de reduceri colective, care la vremea aia erau ceva nou si inca pe val, am primit pe mail o instintare a campaniilor din ziua respectiva. Interesul a crescut in timp ce doream sa deschid mail-ul care incepea asa: “SABON – 5 lei pentru a beneficia de 50% ……..”. Mi-am amintit imediat despre ce era vorba si am decis sa cumpar doua vouchete (de calica 🙂 ) ca poate, poate merita. Prima mea cumparatura la ei n-a fost deloc mica cu tot cu reducerea de 50%, descoperind ca au multe poduse pe placut meu. Ceea ce m-au impresionat in mod deosebit au fost sapunurile, (sortate in 5 mari categorii: glicerina, cu ulei de masline, cu burete vegetal, decorative, si sub forma de inima), fiind de fapt si unu din motivele infintarii lor: “Povestea SABON a început odată cu realizarea manuală a săpunurilor de casă, după o reţetă australiană veche de 70 de ani, vândute proaspete şi la kilogram.”. Surpizele frumoase nu s-au oprit aici, fiecare produs fiind o adevarata avalansa de mirosurii unice in combinatii cu efecte senzationale si de hidratare. De mai bine de un an de zile am continuat sa fiu clienta fidela a acestui brand cumparand constant in cantitati mici (fata vouchere) si mari ( cu vouchere + reduceri generale), gandindu-ma la cat de mult mi-ar placea sa creez conversi prin promovarea lui.

De ce Sabon in 2Parale?

Experienta mea cu Sabon s-a ridicat la cel mai inalt nivel de fiecare data, indiferent ca am cumparat din site-ul lor online sau din magazinele unice ca design dar create cu materiale naturale, cum ar fi lemnul sau piatra si decorate cu candelabre si lumanari.

Dezvoltarea brand-ului Sabon in Romania a fost frumoasa, in continua crestere si bine gandita. Strategiile de marketing, motivarea clientilor pentru a le cumpara produsele au fost cel putin din punctul meu de vedere o reusita. O data cu castigarea clientilor, Sabon nu s-a oprit doar prin a oferi ceea ce lumea stia si testase deja, venind permanent cu produse si arome noi: parfum de textile, lumanari in cutie, uleiuri de dus in editii limitate, covorase de baie, gentute de cosmetice, perii pentru baie etc. dar si imbunatatiri in sistemul de cumparare si prezentare a magazinul online.

Caracteristi generale:

– Magazinul online are un design elegant, vintage, in culori calde, usor de parcurs si deloc obositor ochilor

– Categoria principala este vizibila in partea stanga cu actiune de listare/strangere a subcategoriilor

– Plata se poate face cu card bancar (lucru scos in evidenta in stanga jos), ramburs, transfer bancar

– Posibilitatea ridicarii comenzii de catre client direct din magazinele fizice din Romania (despre modalitatea de plata inca nu cunosc in acest caz)

– In ceea ce priveste livrarea, o poti programa sa ajunga la tine acasa chiar si dupa o saptamana si jumatate (crede-ma, chiar a ajuns cand am solicitat eu 🙂 )

– Reducerile constante la produsele lor de top sau generale cu reduceri de 10-20% la care se adauga inca 10% pentru cei care detin cu card Royal Passport facut in prealabil

– Noutati pe tot parcursul anului, in editii limitate, scoase sau reintrate in stoc

– Comunicarea in permananta cu fanii de pe Facebook prin sondaje de opinie, concusuri, anunturi etc. – deci au in permanenta contact cu clientii

– Recomandari asupra produselor in functie de anotimp si nu numai

– Vouchere prin site-urile de reduceri colective de 1-2 ori pe an

– Seriozitatea si raspunsurile prompte pe care le ofera indiferent de situatii (atat pe facebook cat si pe mail)

– Posibilitatea acumularii a doua comenzi inca neexpediate – esti contactat telefonic de catre un angajat Sabon

– Produsele celor de Sabon au fost regasite si recomandate de catre cele mai citite reviste destinate femeilor

Motive pentru care ar putea sa intre in sistemul de afiliere:

– Desi este un brand destinat cosmeticelor, poate fi promovat cu usurinta in site-urile de fashion pentru femei (iubesti.ro, mujer.ro, etc)

-Preturile mari in combinatie cu reducerile constante vor aduce conversii, “pacalind” publicul sa incerce si ceva nou

– Gama larga si diversificata de produse de calitate exceptionala indragite de milioane de femei din intreaga lume de unde ai ce promova in fiecare sezon

– Pachetele/Cosurile de cadouri create special pentru diferite ocazii la preturi reduse vor ajuta cumparatorul in luarea unei decizii mai rapide – deci comisioane 🙂

– Concursurile care incurajeaza achizitionarea de produs/e la oferte vor combina utilul cu placutul: tu isi vei lua comision prin promovare iar clientul se va bucura de produsul cumparat la oferta si inscrierea in concurs cu speranta ca va fi printre castigatori.

0

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *